perjantai 17. tammikuuta 2014

Onnea isä!

Parempi myöhään ku ei ollenkaan. En muistanu ees kortilla heittää, ja viesti tuntu vähän vaisulta ni laitan tänne kuvakoosteen isästä. :P Mua harvoin haukutaan kauniiksi, mutta monesti saan kyllä kuulla olevani isän näkönen. Mikäs sen parempi kohteliaisuus, isäni on komia mies!! Ja kauneushan on katoavaista muutenki..:D Paljon onnea rakkaalle isälle ja monia onnellisia vuosia tästä eteenpäin ikäistään nuoremmalle perheen päälle!

Sulta sain rakkauden luontoon, pienenä tapeltiin Toppisen tyttöjen kans kumman isä on parempi, "meijän isä rakentaa kaikki mettähallituksen laavut ja Korouomassa on Unskin silta!". Leikkasit multa hiukset seiskaluokkalaiseksi asti, kunnes päätin ottaa sakset omiin pikkukätösiin jossa ne on sen jälkeen sitte aika hyvin pysynykki.. Sanoit mun uuesta lookista sillon "oli meilläki kerran navettapiialla tommoset", se oli varmasti osuvasti luonnehdittu!
Oot kannustanu ja rohkassu mua, välillä ehkä jopa liiottelun puolelle mennen. Jotku elämänvalinnat oisin tahtonu toisin menevän, mutta onneksi oon kuunnellu vanhempia, ja huomannu valintojen olleen siunaukseksi. Aina oon myös rahallista tukea saanu ko oon tarvinnu, toivottavasti ei oo ihan pilalle lellitty tätä tyttöä... Pahoin pelkään.
Autot on ollu meijänki käytettävissä, myös sillon kriittisinä aikoina ku olin just saanu kortin ja ajelin mersulla jokaiseen lumikasaan ja ojaan ja mäntyyn ja savikkoon, ja jatkoin Saaran alottamaa mersun-hajotustyötä. Ruotsin kirjotuksien vastasena yönä herätin sut kaheltatoista ja tulit kiskoon mersun sairaalan takaa ojasta Jounin volvolla..
Oot varma kaveri joulun lautapeleihin ja hyvä vastus mutta siitä mukava, että voitan yleensä sut ;)
No, oishan nuita juttuja mutta ehit pian alottaa kuorsauksen ni pitää lopettaa, ettei myöhästy enää toista päivää onnittelut.


( Ps. Jos voisit hankkia mulle auton kesäksi, ni ois tosi kiva )

Vuosikausien räiskälemestari.
Saara teki kerran Iskä-pipon,
joka on jo vuosia palvellu ja saa
kantajansa näyttämään hauskasti tontulta!




















Polvesta polveen siirtyy isien työt.

Kyllä papalta letitki luonnistuu!
Papasta saa turvan, ko pommit paukkuu!
Pappa pehmustaa mukavasti rattorin heiluntaa,
huomatkaa lippis ylöspäin kasan alla.
Kainaloon pääsee kaikki halukkaat.

Vuonna 2011, Viimeset kyytiin!
Ja sitte ylös, onnea 60-vuotiaalle!






Isän ja papan tyttöjä perheessä jo 27
ja varmasti jokainen on käyny sylissä hymyilemässä :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana synttäripläjäys! Onnittelut minultaki "varaiskälle" :D

Unknown kirjoitti...

Lukka, eihän isä välttis hoksaa kuka siellä huutelee. :P

Anonyymi kirjoitti...

Kyllähän tuosta pitäis hoksata :)

Unknown kirjoitti...

No KIITOKSIA!Olipa siinä tarinaa..
Minua on siunattu ihanilla tyttösillä
"Anonyymiä"myöten.
Muistoja herättävä kooste elämästä👋👸
Kiitos Heini ihanista muistoista🤗