maanantai 26. toukokuuta 2014

Normipäivä

Mun elämä on hienoa, täynnä hohdokkaita hetkiä, retkiä, valoa ja kämpässäki pelkkää siisteyttä aina. Koulutehtävät teen vaivatta ja ajallaan aina, kettään en kadehdi ja oon sinut itteni kanssa. Tällaista hienoa vain sattuu olemaan tämä kaikkien huippublogistien elämä. Paitsi etten ole. Mutta älkää pilatko mun uskomusta.

Oon aina superaktiivinen ja reipas. Tänäänki olen istunut koneella kymmenen tuntia, saanu kolme sivua koulutehtävää tehtyä ja kipeyttäny selän. Toisella silmällä sivistän itteäni youtuben konsertoilla ja sen verran oon oppinu että einojuhani rautavaara menee hiukan liian korkealta yli. Ainaki se yks minkä yritin kuunnella. Viimesen tunnin oon lukenu erästä blogia, ja nieleksiny vihriää sappea, mikä erehyttävästi muistuttaa kateuden kalkkia. On nii hyvinkirjotettua tekstiä ja siistejä aiheoivalluksia, että kyllä tässä ois aihetta tuo välilehti sulkia ikuisiksi ajoiksi! Kaikkia sitä pittääki yrittää, ko pahan mielen vaan saa. Tämmönen surkian blogiki tullu tehtyä. Hrrmm!

Lauantai- iltana otettiin MM-kisojen erätauolla aivan huikea säbämatsi, minä + 3 pikkujätkää voitettiin 10-6 ko vastassa oli kaks pikkujätkää. Huhhuh! Kyllä se vaan kuntoilusta kävi, voin kertoa. Eikä tässä ole mitään sarkastista, en tiiä mitä se ees tarkottaa. Mutta kuntoillu oon tänäänki! Otin kuntopyörän alle ja polin niin mahoton, ainaki puoli tuntia! Tai ainaki kilsan päässä minimanissa ja tavallisella pyörällä. Ostin pelkästään terveellistä ja ravitsevaa ruokaa, muistin myös olla säästäväinen ja suosia luomua, lähiruokaa ja ajattelin kehitysmaan rampoja ja orpoja kassahihnalla. En laittanu keräykseen rahaa ko ei ollu kolikoita eikä keräystä.
Ostin:
Omenoita
Banaania
Cokis zero   -alennuksessa
Candy kingejä    -koristeeksi
Suolakeksejä     -ei voinu ostaa leipää, ko ei oo voitakaan. Ja sitäpaitsi siellä oli just ilmaistarjoilua ni alko haluttaan.
Jätskiä    -alennuksessa ja sitä paitsi ne tuli kämppikselle


Mun päivän asu on myös tietysti viimestä huutoa. Reikäset kalsarit ja hiutunu kirppispaita männävuosilta. Kampauksia pyöräyttelen vasemmalla käjellä vaikka kaks kerrallaan, nytki on etutukkaletti ja takajeejeessä toissapäiväset lettikiharajämät. 
Kaiken tämän muun hyvän lisäksi oon aina, varsinki kuvissa tosi hyvännäkönen ja edustava. Sitäpaitsi laitapuolenkulkijat on symppiksiä.


Sisustustyylini on huippuluokkaa.
Tölkit on siis ostettu vaan ulkonäön takia.

No comments. Mistä sais henk.koht.avustajan?


Minähän tunnetusti oon koko Suomen oma Hoitotäti. Tai voisin ainaki olla kesän, jos joku mut huolis. Kuten yllä olevasta kuvasta voi päätellä, oon aina tosi virikkeellinen ja ehtivä hoitotäti, opetan esimerkilläni lainalapsiaki aktiiviseen elämään!


Jaaha, rankkaahan tää on tämäki, olikohan tuolla cokista vielä jälellä...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos nauruista Heini! Ei tää siis mikään turha blogi oo ku sai hyvälle tuulelle :P ps missä meet?
T.larppa vaasasta :)

Unknown kirjoitti...

:) Hah. Kohta sinnepäin edes, tuu sitte käymään taas Kokkolassa muutaman viikon päästä.. :)