sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Paljo onnee mä!

Jos kerran jollekki alkaa, kuten nyt synttäreihin, ni alkaa sitte kunnolla.
Tasan kuukausi jouluaattoon. Se on joittenki mielestä onniteltava asia, muunmuassa mun mielestä. Lauantai-iltana ko kello liikahti numeroon 00.00, olohuoneesta alko kuulumaan "paljo onnea vaan" ja mun piti pitää 23-vuotiaan sinkkunaisen puhe. Anni soitti pianolla taustamusiikkia. Se oli tosi liikuttavaa, voitte uskoa! Onnittelut tuli ihan puun takaa, yllättäen ja puskista. Kestin sen kuitenki. Sunnuntaina käytiin synttärihampparit syömässä, sain synttärisuklaata ja synttäricd:n, olin synttärikakulla kirkossa missä oltiin tyttölöitten kans kirkkokuorona, kaikkia synttärijuttua tapahtu! Se oli parasta, että Weljet laulo mulle ihan hirveen hienon synttärikonsertin, tiernapojat Oulun rotuaarilla. Ja synttäreitten kunniaksi Kokkolan juna ei ollu myöhässä. Eiku parasta oli siltiki synttärilumi mikä sato yöllä.. Ja illalla oli yllärisynttärit kämpällä, kukaan vieraista ei illan aikana tienny olevansa synttäreillä. Yllättävää! 

Lauantai-illan yllärisynttärit,
emmää tiiä ketä nuo enimmät on, mutta komiasti kajahti laulu.

Synttärigoogle!!!<3 Kiitos google, oot ihana!

Synttärikonsertti! (kiitos konsertti, oot ihana! eh ehe)

Sunnuntai-illan yllärisynttärit
ja käytävän tuikkukupit.
Samoja käytti myös naapurin pappa,
ko sille tuli vieraita :D

Ei kommentteja: