keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Ärsyttävät ihmistyypit ?

Etin joululauluja youtubesta ja törmäsin jossain käänteessä vlogiin nimeltä ärsyttävät ihmistyypit. Hmm, kuulosti niin älyttömältä jutunaiheelta, että klikkasin videon auki. Ilmeisesti tykkään tuhota aivojani järjestelmällisesti...

Lista oli seuraava:
10. Valittajat. Mm. "mua väsyttää" "mä en ainakaan jaksa kävellä kotiin".
9. Ylifanittajat. Muuta ei tästä osiosta saanu selvää ko musiikki oli niin kovalla.
8. Huomionkerjääjät. Netistä kopsattu Tuksu-video.
7. Neuvojat. Eli sellaset ihmiset jotka luulee tietävänsä enemmän kuin muut.
6. Kinuajat. "mun tekee mieli mäkkäriin, voitaisko mennä?" "voisitko ostaa mulle tollasen joooko?"
5. Liikuttelijat. Eli ihmiset jotka naputtaa sormillaan tahi jaloillaan sekä nostelevat housujaan usein.
4. Ikuisuuslaihduttajat. "jos mä sitten huomenna..." Tunnistin itseni.
3. Yli-ihmiset. Sellaset, joilla on asiat paremmin kuin muilla.
2. Liikaa kertovat. Tämmöset ku minä.
1. Koskettelijat. Me olemme suomalaisia, SUOMALAISIA!! Älkää koskeko. Olkapäästä kiinni, ootko tosissas?!?! Äääk, karkuun!!

Eli inhon määrä oli ihan numerojärjestyksessä tällä tytöllä. Mietin vaan ainaki kinuajien kohdalla, mitä tapahtuu jos tyttö joskus saa oman lapsen ja erehtyy menemään sen kans kauppaan..... 

Ja onneksi tyär ei mua tunne, aikalailla kaikki piirteet löytyy mun peilikaapista. No, myönsi sentään itekki videon lopussa että tunnistaa nuita piirteitä itessäänki, jes.

Mun mielestä ärsyttävä piirre ihmisessä on se, että isoon ääneen toitottaa maailmalle jos ei tykkää jostain ihmistyypistä. Tunnistan tätä ennen kaikkea itessäni. Ja aika noloa on myös tehä noloja vlogeja, joissa puhutaan vaan toisista pahaa.

Nyt niitä löyty myös näköjään "Ärsyttävät mainokset", "Oudot tavat", "Nolot nettisaitit", "Youtuben huonot puolet", "Kiusalliset tilanteet" ja "Asiat, jotka tytöissä ärsyttää".

Eeeii, luovutan!


1 kommentti:

Johna kirjoitti...

Ja mua ärsyttää mahoton semmoset ihmiset jotka ei voi myöntää omia virheitään!! Kyllä minä ainaki myöntäisin jos mulla niitä olis! ��